|
"D-SLR" - pogled skozi okular |
Za udeleženci skupine Kult je še en prijeten torkov večer. Spoznavali so delovanje sistema za ostrenje ter rekompozicijo ob zaklenjeni točki ostrenja. Nekateri so tudi prvič izkusili pogled skozi okular. Slika v okularju je resda nekoliko manjša kot smo jo vajeni z velikih zaslonov malih kompakov, nima pa časovnega zamika, ki na kompaktih nastane zaradi predhodnega zajemanja in procesiranja prikazane "žive" slike.
|
"Ostrenje" - rekompozicija
|
D-SLR-ji so namenjeni resnejšemu delu, zato poleg popolnega avtomatskega delovanja elektronika omogča tudi vse ročne nastavitve. Od modela (in cene) pa je odvisna dostopnost nastavitev. Pri nekaterih cenejših vstopnih modelih, je za veliko osnovnih nastavitev še vedno potreben sprehod po t.i. hitrem meniju, z naraščanjem cene pa se dostopnost funkcij premika na večnamenske gumbe na ohišju. Na prvi pogled izgleda rokovanje z aparatom polnim gumbov in stikal zapleteno, a se ob uporabi izkaže kot izredno hitro in učinkovito.
|
"Praksa" - v teoriji |
Medtem, ko je Andrej razlagal delovanje sistema za ostrenje in delil
tehnične nasvete, pa se je Ines posvetila animiranju modelov.
Pritiskanje na sprožilec ni edina naloga fotografa, ko dela z ljudmi. V
prvi vrsti mora namreč poskrbeti, da bo model sproščen in pripravljen
sodelovati
|
"Teorija" - v praksi
|
Fotografiranje ljudi je na prvi pogled enostavno, a je v ozadju prisotnih ogromno dejavnikov. Zelo pomembna sta pravilna studijska osvetlitev ter sodelovanje z modelom, kljub temu pa ne smemo zanemariti kompozicije, oddaljenosti od portretiranca, izbire razdalje ostrenja... Velja tudi pravilo, da se modela ne dotikamo.
|
"Posnet material" - pregled |
Po praktičnem delu (fotografiranju) sta mentorja pred udeleženci pokomentirala nastale posnetke in jim tako dala še koristne napotke za nadaljevanje. Vsi skupaj pa smo ugotovili, da se v vsakem skriva žilica, ki jo je vredno spodbujati.
|
"Revizija" - strokovni komentarji |
Ni komentarjev:
Objavite komentar